BroGa HiLL

Sunday, April 4, 2010 | |

Hehehehe..Pada Sabtu baru ni aku and budak-budak engine pi panjat Bukit Broga dekat Semenyih. Aku pukul 4.30am lagi dari rumah pi fakulti.. Semua berkumpul kat sana. Kita orang pi seramai 14 orang..Sepatutnya 16 orang..Tapi 2 orang tewas dgn tilam..Ehehee.. Bestjugak pi Broga ni walaupun penat nak mampus.. Tambah2 kalau pi dgn budak2 engine..Semua kepala gila2..Penat buat gelak jer..Ni yang best dok kat engine ni..Semua kepala sama jer.. Yang pi tu,, aku no 2 paling tua kot..Takperlah,,janji hati muda.. Sekarang ni..walaupun badan kat Broga..kepala teringat kat anak bini kat umah..Tak macam dulu..Tak perlu pkir apa2.. Nanti Danish besar aku nak bawak naik BroGa.. Ramai jer yang bawak anak-anak naik Broga aku tengok.. Layanlah sebahagian dari aksi2 kami di atas puncak Broga..





0 comments: